Mattias arbetar som Project manager

"Jag fick otroligt bred kunskap inom e-handelsbranschen och jag fick upp ögonen för arbete inom e-handel"

Mattias Åberg

Efter min första LIA-period fick jag jobb direkt. Efterfrågan var hög och jag kämpade för att göra ett bra jobb, vilket lönade sig. Innan utbildningen arbetade jag inom lager, och hade ingen som helst kunskap om de kurser som utbildningen innehåller.

Idag jobbar jag som Project Manager där vi bygger e-handelslösningar åt andra företag. Min dag består av mycket kontakt med kunder, planering och utveckling i den e-handelsplattform vi arbetar i. Att gå från en blank sida till en färdig e-handelsbutik är en magisk känsla!

test

Mattias Åberg, Project Manager - Tidigare studerande vid Uddevalla Yrkeshögskola

Publicerad: