Menyknapp

Måndag – torsdag 08:00 – 17.00
Fredag 08:00 – 16:00

Parkering

På skolans område är det fri parkering inom markerade områden. Om parkeringen är upptagen intill byggnaderna Svärdet och Lejonet på I17 området finns en parkering vid kanslibacken som oftas är ledig.

Laddplatser för elbilar

Uddevalla kommun har laddstationer på flera platser i kommunen. Här kan du som kör elbil ladda din bil vid behov mot en avgift. Den närmaste parkeringen med elbilsladdare är Hemsö I17, Uddevalla Kanslibacken Länk till annan webbplats..

Kommunikationer

Med Västtrafik Länk till annan webbplats. kan du enkelt ta dig till oss och det tar bara 1 tim från Göteborg central.

Tåg

Gå av vid stationen Uddevalla Östra. Det är den första stationen i Uddevalla om du kommer söderifrån och den andra om du kommer norrifrån. Du får sedan gå en 10 minuters promenad för att komma till Uddevalla Yrkeshögskola.

Buss

Gå av vid hållplats Regementet som ligger ett stenkast från skolan.

Publicerad: